woensdag 9 mei 2012


Heb 6- kinderen waarvan er nu al een paar hun vleugels hebben uitgeslaan en zelf een gezin hebben gevormd. ik zelf kom uit een gezin die bestaat uit stiefzusters en stiefbroers. twee stiefzusters uit een eerste huwelijk van mijn ma en twee stiefzuster en stiefbroers uit het laatste huwelijk die ze is aangegaan. Van die zes zijn er twee waarvan mijn laatste stiefpa zelf zijn stempel heeft gezet. Dus we zijn met drie waarvan de vader niet is gekend. ik ben gehuwd toen ik 17 jaar was. Mijn man heeft het huwelijk en zo zelf moeten regelen. Mijn eigen ouders trokken het zich niet aan. Die hadden het geld nodig om te zuipen. Mijn schoonma had toen al genoeg uitgegeven aan de toekomstige woonst van ons. Ben toen zelf moeten vluchten. Mocht niet naar buiten van mijn stiefpa, die had weer gedronken en weer een grote mond tegen ons. Die ging voor de voordeur gaan slapen. Heb mijn trouwkleren buiten moeten gooien van uit het raam boven en ben toen heel stil naar buiten geslopen. Om bij vrienden van ons te gaan slapen. Mijn zussen zijn thuis gebleven omdat die bang waren voor de gevolgen. mijn ma is nadien achter gekomen met de bus, wij zaten namelijk in waarschoot. Van daar ben ik naar Eeklo gekomen om te trouwen. Ons trouwfeest was om financiële redenen in een kroegje met als hoofdschotel spaghetti. Geloof het of niet maar zo was het. Om het hele gebeuren nog eens kracht bij te zetten was mijn stiefpa onuitgenodigd ook komen aandraven. Natuurlijk zo zat als een Zwitser. Die heeft toen de kroeg trachten verbouwen. Resultaat was, einde van het gebeuren, einde wat ons trouwfeest moest voorstellen. Dit gebeuren was genoeg voor ons om de dag grondig te verpesten. Wat voor velen de mooiste is in hun leven, was voor mij één van die dagen die ik liever vergeet. Niet dat ik niet gelukkig ben getrouwd want dit huwelijk is tot heden niet gestrand. Maar het




Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...